RECENZE: Chia pudink z Dobrot od lamky je velmi chutné a zdravé mlsání

Chia semínka obsahují spoustu vlákniny, bílkovin a nenasycených omega 3 mastných kyselin. I proto je milovníci zdravého životního stylu často zařazují do svého jídelníčku. Kamarádka Hanka se rozhodla, že z chia semínek začne vyrábět zdravé dobroty. Já jsem ochutnal její pudink z chia semínek s kakaem a kokosem. 

Pudink jsme před konzumací pořádně vychladili.

Hančin pudink je složený z vody, banánu, kokosového mléka, chia semínek, kakaa, kokosových lupínků a třtinového cukru. Neobsahuje tedy lepek a laktózu. 

Oceňuji, že Hanka do pudinku jako hlavní sladidlo použila banán a cukru přidala jen trochu. Také se mi líbí, že pudink vyrobila jen z čerstvých a kvalitních surovin. Chutě všech přísad se navíc skvěle doplňují. Hanka tak vytvořila dezert, který mě v horkém letním dnu velmi dobře osvěžil.

Na pudinku jsem našli snad jen jediný zápor, a tím je jeho hmotnost. Devadesát gramů je sice dobrá váha, ale pudink jsem měl za chvíli snězený a klidně bych si dal i další. Příště jich proto musím nakoupit více do zásoby.

Pudinky z chia semínek ale nejsou to jediné, co Hanka nabízí. Na jejím webu si můžete objednat i pudinky z tapioka perel nebo müsli. Pokud jste z Brna, zastihnete ji i na farmářských trzích v Líšni. Pokud z Brna nejste, doporučuji si udělat výlet a ochutnat skvělé a zdravé výrobky. Nebo se s ní domluvit na dopravě, určitě vám vyjde vstříc.

Používáte chia semínka ve své kuchyni? Podělte se o své recepty v komentářích!

Okomentovat

1 Komentáře