RECENZE: Vyzkoušel jsem další tři příchutě Quest Bar. Výrobce tyčinek oznámil, že přidá další

18 příchutí. Přesně tolik nabízí výrobce tyčinek Quest Bar, aby si z jejich sortimentu vybral každý. Šest z nich jsem už otestoval. A protože mi většina chutnala, rozhodl jsem se vyzkoušet i další příchutě. Tentokrát jsem si vybral Chocolate Brownie, Peanut Butter & Jelly a Peanut Butter Supreme a přináším vám své postřehy.

Příchuť Chocolate Brownie nám z nové várky chutnala nejvíce.

Začnu pozitivně. V nové várce příchutí nebyla ani jedna, která mi vyloženě nechutnala. Nejméně jsem si sice pochutnal na Peanut Butter Supreme, ale to hlavně proto, že čokoládové příchutě mám prostě raději. Pokud ale milujete velké kusy oříšků, je tato příchuť pro vás.

Překvapením asi nebude, že na pomyslnou stříbrnou příčku tohoto testování bych zařadil příchuť Peanut Butter & Jelly. Vítězem druhého kola testování se tak stala příchuť Chocolate Brownie, která dokazuje, že i když máte rádi čokoládové tyčinky, můžete si dopřát zdravou variantu.

Ale jak si tyto příchutě vedou v porovnání s těmi, které jsem testoval minule? Popravdě řečeno ani jedna z nových příchutí nepřekonala minulého vítěze - příchuť Cookies & Cream. Ale jak jsem psal už dříve, záleží na chuti každého, takže si najdete favorita třeba mezi těmito příchutěmi.

A pokud si ze současné nabídky nemůžete vybrat, určitě vás potěší, že výrobce tyčinek vypustí 29. září do světa novou příchuť - dýňový koláč. Zatím nevím, jestli tuto limitovanou edici seženete i v České republice, nicméně pokud ano, určitě ji otestuji.

Jaké příchutě mám vyzkoušet příště? Dejte mi vědět do komentářů!

Okomentovat

0 Komentáře