RECENZE: Meggle proteinový tvaroh je zdravá svačinka nejen po cvičení

Při návštěvě Slovenska jsem na doporučení kamarádky vyzkoušel hrudkovitý tvaroh Rajo. Moc mi chutnal a litoval jsem, že ho firma neprodává i u nás. Nedávno jsem ale objevil, že v České republice přeci jen sehnat jde, a to pod značkou Meggle. 

Čokoládový hrudkovitý tvaroh je opravdu výborný.

Značka Meggle nedávno představila novou proteinovou řadu, která obsahuje hned dvě příchutě hrudkovitého tvarohu – hořkou čokoládu a ananas. Výhodou je, že v každém 180gramovém kelínku najdete 27 gramů bílkovin. Dovolit si ho tak můžete i po cvičení, kdy potřebujete doplnit energii.

Ochutnal jsem příchuť hořká čokoláda a musím přiznat, že jsem si ji oblíbil po prvním soustu. Tvaroh není nijak sladký a je opravdu vydatný. Líbí se mi také, že výrobce ke každému kelímku přidává plastovou lžičku, takže si ho můžete vychutnat i na cestě.

Jediné, co bych tak mohl Meggle tvarohu vyčíst, je jeho cena. Za jeden kelímek jsem v Tescu zaplatil téměř čtyřicet korun. Nicméně za kvalitu je potřeba si připlatit a do této svačiny rád investuji.

Doufám, že značka Meggle přinese na český trh i další výrobky slovenské značky Rajo, třeba fit tvaroh s mrkví a jablkem. Zatím je za ním však potřeba vyrazit za hranice. Ale pokud se chystáte na výlet na Slovensko, určitě ho vyzkoušejte!

Okomentovat

2 Komentáře